הלוכד משוהם

חילוץ בעלי חיים

חילוץ בעלי חיים זה  לא תמיד קל. זה דורש מסירות עצומה, הקרבה ונכונות להתמודד עם המציאות הקשה של סבל של בעלי חיים. 
מי שמחלץ את בעלי החיים עד ממקור ראשון לאכזריות ולהזנחה שחלק מהחיות סובלות, מה שעלול לגבות מחיר מהרווחה הנפשית שלו. המשקל הרגשי של חוויות אלה יכול להרגיש מכריע לפעמים, מה שמוביל לתחושה של איבוד דעת.
נתקלת בבעל חיים במצוקה התקשרו עכשיו ללוכד משוהם.

חילוץ בעלי חיים במצוקה זו שליחות

הלוכד משוהם כבר מעל 45 שנות ניסיון בלכידה וחילוץ בעלי חיים.
מכיר את ההתנהגות של בעלי חיים במצוקה, מחלץ ומשנע בעליי חיים שנתקעו, נפלו או נפצעו. 

חילוץ בעלי חיים במצוקה
חילוץ בעלי חיים
חילוץ בעלי חיים 24 שעות ביממה

חילוץ ברגישות תוך התחשבות בבעל החיים

ניסיון מעל 45 שנים

הבאה לוטרינר במידת הצורך

מה עושים כשרואים בעל חיים במצוקה?

לעיתים רבות נתקלים במצבים בהם בעלי חיים נתקעים במקומות מסוימים. כאשר אנו רואים בעל חיים במצוקה, הרצון לעזור הוא אנושי ונכון, אך ישנם חששות בטיחותיים חשובים שחשוב לקחת בחשבון. כאשר אנו פוגשים בכלב, חתול או בעל חיים אחר במצוקה חשוב לא לנסות לחלץ את בעל החיים בעצמך, תשאירו את חילוץ בעלי החיים למומחים.
למשל חתול בצוקה יכול לנסות לתקוף אותך לשרוט אותך וכך עוברים גם מחלות, כנ"ל גם לגבי כלבים אותו כלב יכול להיות כלב משוטט שעוד לא נתפס.

נתקלתם בבעל חיים שצריך חילוץ?

חילוץ חתולים

פעולת הצלת חתולים תקועים היא הפגנה עוצמתית של חמלה ואמפתיה כלפי היצורים הפגיעים הללו. מדי יום, אינספור חתולים מוצאים את עצמם במצבים מסוכנים ומעיקים, החל מנטישה על ידי בעליהם ועד ללכת לאיבוד או להיפצע בטריטוריות לא מוכרות. תהליך הצלת החתולים הללו כרוך במאמץ מתואם של אנשים מודאגים וארגונים למען בעלי חיים אשר מסורים לספק להם הזדמנות שנייה לחיים מאושרים ובריאים.

כאשר מדווחים או מתגלה חתול תקוע, השלב הראשון בתהליך החילוץ הוא להעריך את המצב ולהבטיח את שלומו של החתול. זה כרוך לעתים קרובות ברכישת אמון החתול, שעלול להיות מבוהל או חושש מאינטראקציה אנושית בשל חוויותיו הקודמות. רכישת אמונם בסבלנות חיונית על מנת להצילו ולשקם אותו בהצלחה.

לאחר לכידת החתול בבטחה, הם נלקחים למרפאה וטרינרית לבדיקה יסודית וטיפול רפואי הכרחי. זה עשוי לכלול חיסונים, עיקור או סירוס כדי למנוע גידול נוסף באוכלוסייה. 

לאחר קבלת הטיפול הרפואי הדרוש, נשחרר את החתול חזרה למקום שבו היה.

חילוץ כלבים

מצוקת הכלבים הנטושים היא מציאות קורעת לב הדורשת את תשומת הלב והפעולה שלנו. מדי שנה, אינספור כלבים נותרים לדאוג לעצמם, בין אם בגלל הזנחה, בעלות חסרת אחריות או נסיבות בלתי צפויות. כלבים אלו מתמודדים עם אתגרים רבים, כולל רעב, חשיפה לתנאי מזג אוויר קשים וסיכון לפציעה או מחלה. האחריות שלנו כחברה היא להבין ולטפל בנושא זה חזיתית.

כלבים נטושים סובלים לרוב מטראומה פיזית ורגשית, מה שהופך את ההצלה והשיקום שלהם למשימה מורכבת. ארגונים ומקלטים להצלת בעלי חיים ממלאים תפקיד מכריע במתן מקלט בטוח לכלבים אלה, ומציעים להם את הטיפול, המזון והמקלט הנדרשים. בנוסף, ארגונים אלה פועלים לטפל בגורמים השורשיים לנטישה, באמצעות קמפיינים של חינוך ומודעות המקדמים בעלות אחראית על חיות מחמד.

התמודדות עם מצוקת הכלבים הנטושים דורשת גישה רב-פנים. זה כרוך לא רק בהצלה והשבה מחדש של כלבים אלה, אלא גם ביישום אמצעים למניעת נטישה מלכתחילה. ניתן להשיג זאת באמצעות יוזמות כגון מיקרו-שבבים חובה, תוכניות עיקור וסירוס, ושירותים וטרינרים נגישים בעלות נמוכה.

Scroll to Top
Call Now Button